Kraanwagen in de caravan

wijna_i

Nieuwe Gebruiker
Vandaag is er een kraanwagen in de linkerachterhoek van de caravan gereden. Heeft iemand enig idee waar je dit het beste kunt laten repareren/taxeren? Is dat iets wat Joost Ingelse ook kan (ik krijg hem niet te pakken) of een gewoon schadeherstelbedrijf?

Weet er ook misschien nog iemand hoe dat gaat met de verzekering? Stel je voor dat er 1500 euro schade is, krijg je die 1500 euro dan of wordt er uitgegaan van een nihile dagwaarde?

We balen in ieder geval goed....

Groetjes,
Inge

Jeemig dat is balen!!!

Ik had laatst ook een akkefietje en ik ben naar een caravanzaak in de buurt gegaan die heeft de schade getaxeerd en eea wordt hersteld door een autoschade bedrijf.

mbt waarde enzo weet ik het eigenlijk niet.

succes verder!!!

groeten pepijn

zomerbloempje

Nieuwe Gebruiker
Jeej balen zeg!
Sterkte met het oplossen!
Ik dacht bij de titel trouwens eerst aan iets anders... :oops:

Ik weet niet waar je woont Wijna
Maar bij Pijnenborg in Elshout kun je voor dat soort zaken ook heel goed terecht

http://www.caravanexpert.nl/index_new.htm

Fijne mensen die je ook netjes willen helpen. Soms zelfs gratis (een aankoop cq advieskeuring na aankoop)
Het is (tegenover bv. Joost Ingelse) wel een professioneel bedrijf met bijbehorende prijzen...
Of bij Van Helvoirt in Waalwijk? maar die ken ik niet persoonlijk

wijna_i

Nieuwe Gebruiker
Bedankt voor de tips! Ik krijg geen contact met Joost en heb nu contact opgenomen met de Caravanexpert. Ik moet toch actie gaan ondernemen. Zaterdag brengen we de caravan naar Elshout.

Misschien ook wel handig omdat de verzekering toch een rol gaat spelen.

Groetjes,
Inge

cxfanatic

Nieuwe Gebruiker
Mensen, ik kan het niet genoeg benadrukken: laat de caravan taxeren! Bij eventuele schade wordt dan tenminste een reëel bedrag uitgekeerd, in plaats van de dagwaarde.