Zweeds gas?

SwissNomad

Nieuwe Gebruiker
Gaskraantje gevonden in mijn rechter onderkastje van de keuken en het is me niet helemaal duidelijk waar welke knoppen voor zijn; wiens Zweeds (of ervaring) is goed genoeg om me te vertellen wat welke kraan nu voor functie heeft?

Bekijk bijlage 8

Wederom, alvast bedankt voor de reacties!

SwissNomad

Nieuwe Gebruiker
Dank je Christoffel!

Dan was mijn vermoeden toch goed en moet ik zorgen dat die rode dicht blijft; geloof dat het circulatiepompje uit mijn lange Jan weg is dus de kachel zal waarschijnlijk niet meer werken (zit ook geen vloeistof meer in het systeem).

Christoffel

Nieuwe Gebruiker
Als je de koelkast niet gebruikt op gas dan zou je deze ook gewoon dicht kunnen laten. Wat betreft het circulatie pompje, dit is denk ik je niet je grootste probleem, deze is vrij eenvoudig te vervangen. Maar omdat er geen vloeistof meer in het systeem zit vermoed ik dat je kachel lek is. Volgens mij zijn er via de club nieuwe van RVS te krijgen.

SwissNomad

Nieuwe Gebruiker
... dat word sowieso een project voor de herfst of winter, dan wilden we de vloer eigenlijk (hopelijk deels) gaan vervangen dus komt de kachel automatisch 'bloot' te liggen, maar bedankt voor de tip!